Szkolenie Obsługi Klienta

Logo_szkolenie_obsługi_klientaFirma Comprital Polska Sp. z o.o. jako Parnter Strategiczny projektu Szkolenie Obsługi Klienta, oferuje swoim klientom przeszkolenie personelu za ladą z zakresu obsługi klienta i skutecznej sprzedaży.

Organizujemy dofinansowanie szkolenia na poziomie 100% w oparciu o zasoby KFS, dzięki czemu przeszkolisz swój personel za darmo.

Przygotowujemy wszelkiego rodzaju formalności oraz pełną dokumentację, tak, aby zapewnić Tobie komfort i bezpieczeństwo.

Szkolenie Obsługi Klienta, to kompleksowe szkolenie jednego dnia, podczas którego uczestnicy przejdą intensywny kurs teoretyczny i praktyczny z zakresu obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży.

Umiejętności praktyczne nabyte podczas szkolenia pozwolą personelowi obsługiwać klientów w taki sposób, by wracali do sklepu wielokrotnie. Szkolenie jest również odpowiedzią na potrzebę wzrostu umiejętności obsługi klientów problematycznych, kłopotliwych, a także reagowania na zastrzeżenia.

 

szkolenie obsługi klienta comprtal

 

Gdzie i kiedy?

Szkolenie organizowane jest indywidualnie dla danej firmy i odbywa się na terenie lokalu klienta, gdzie dojeżdża szkoleniowiec. Dzień oraz godziny szkolenia ustalane są indywidualnie. W przypadku dużych grup oraz systemu zmianowego, szkolenia mogą zostać podzielone na kilka dni, dzięki czemu ich przebieg nie wpływa na harmonogram pracy i pozwala na ciągłość pracy lokali.

 szkolenie obsługi klienta_comprital

 

Dlaczego Warto?

Odpowiednie wyszkole­nie personelu obsługującego klienta po­trafi podnieść zyski firmy poprzez zwięk­szenie ilości sprzedawanych produktów. Co więcej, dobrze wyszkoleni pracownicy potrafią zachęcić klienta do zakupu pro­duktów o większej marży. Oznacza to, że prawidłowa obsługa klienta to kontrolowana i efektywna sprzedaż, dlatego, szczególnie w obecnych trud­nych czasach, jest ona wskazana zarów­no w piekarni, lodziarni, cukierni czy ka­wiarni, jak i innych punktach sprzedaży bezpośredniej. Tym bardziej, że na zwiększenie sprzedaży produktów składa się wiele aspektów. Jednym z najistotniejszych punktów jest umiejętność prowadzenia sprzedaży krzy­żowej. Wówczas ta sama liczba klientów kupuje znacznie więcej produktów niż od­bywało się to do tej pory.

Warto wyszkolić personel, ponieważ szkolenie obejmuje również elementy motywacyjne, dzięki którym wpływa na zmniejszenie rotacji pracowników. Motywacja do pracy to ważny czynnik podczas prawidłowego procesu obsługi klienta, ponieważ personel jest w stanie wesprzeć budowę marki sklepu.

Kolejnym aspektem jest obsługa trud­nego klienta w taki sposób, by wszel­kiego rodzaju reklamacje przynosiły zyski, a nie straty, co, wbrew pozo­rom, jest możliwe do osiągnięcia. Od­powiednia obsługa to także element budujący lojalność klienta, który wró­ci do nas jeszcze wiele razy. Prawid­łowo wyszkolona kadra przyczynia się do współtworzenia wizerunku i marki, dzięki czemu z biegiem czasu klient, robiąc zakupy, przestanie zwracać uwagę na cenę, a zacznie patrzeć na logo i jakość.

Michał_rusek_szkolenie_obslugi_klienta Michał Rusek – szkoleniowiec

Szkoleniowiec, publicysta, ekspert ds. marketingu i reklamy. Ma za sobą karierę w korporacji międzynarodowej Credin Polska Sp. z o.o., gdzie pracował jako Specjalista ds. Marketingu i Reklamy.

Były Project Manager firmy szkoleniowej InWay Sp. z o.o. współorganizował szkolenia dla ponad tysiąca osób w największych miastach polski.

Autor, posiadający na swoim koncie setki publikacji w magazynach i portalach, bliski współpracownik i redaktor magazynu Mistrz Branży, Businessman Today, Marketing i Biznes.

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie organizatora www.SzkolenieObslugiKlienta.pl

 

Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na każde Twoje pytanie

 

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress