Spis treści:
- Polityka prywatności
- Obowiązek informacyjny RODO
Polityka prywatności
Niniejsza Polityka prywatności dotyczy naszego serwisu www, który znajduje się pod adresem url: comprital.pl (Serwis). Dowiesz się z niej przede wszystkim jakie są zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat. Wyjaśniamy też m.in. jak zabezpieczamy Twoje dane oraz w jaki sposób korzystamy z ciasteczek (cookies) w ramach Serwisu www.compital.pl.
I. Operator (informacje ogólne)
Operatorem Serwisu i jednocześnie administratorem danych osobowych, które dobrowolnie podajesz nam w Serwisie jest Comprital Sp. z o.o. Nasze pełne dane kontaktowe oraz informacje o przetwarzaniu danych osobowych możesz znaleźć w części: Obowiązek informacyjny RODO.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz skontaktować się z nami, możesz napisać na adres poczty elektronicznej: biuro@comprital.pl
W ramach naszego Serwisu świadczymy różne usługi. Niektóre korzystają z podanych przez Ciebie informacji. Te usługi to:
a) obsługa zapytań przez formularz kontaktowy,
b) prezentacja oferty lub informacji.
II. Aby pozyskiwać informacje o użytkownikach i ich zachowaniu, stosujemy następujące metody:
a) użytkownicy dobrowolnie podają nam dane poprzez formularze, które wprowadzają do naszego systemu,
b) korzystamy z plików cookie (tzw. „ciasteczek”), które są zapisywane na urządzeniach końcowych użytkowników.
c) możemy również stosować skrypty śledzące lub wtyczki.
III. Dbamy o ochronę Twoich danych i stosujemy różne metody, aby zapewnić im bezpieczeństwo. Oto niektóre z nich:
a) miejsca, w których logujesz się i wprowadzasz dane osobowe, są chronione przez certyfikat SSL. Oznacza to, że dane osobowe i dane logowania, które wprowadzasz na naszej stronie, są zaszyfrowane na Twoim komputerze i mogą być odczytane tylko na naszym serwerze docelowym.,
b) dane osobowe przechowywane w naszej bazie danych są zaszyfrowane w taki sposób, że tylko my, jako operator, posiadamy klucz do ich odczytu. Dzięki temu Twoje dane są chronione, nawet jeśli baza danych zostanie skradziona z naszego serwera,
c) regularnie zmieniamy nasze hasła administracyjne,
d) regularnie tworzymy kopie zapasowe w celu ochrony danych,
e) ważnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja oprogramowania, które używamy do przetwarzania danych osobowych. To obejmuje regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
IV. Dodatkowe informacje na temat sposobu wykorzystania Twoich danych osobowych
W niektórych sytuacjach możemy przekazać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli jest to konieczne do wykonania umowy z Tobą lub do spełnienia naszych obowiązków. Oto grupy odbiorców:
a) Firma hostingowa, która utrzymuje technicznie nasz serwis,
b) Operatorzy wtyczek społecznościowych, którzy integrują nasz serwis z platformami społecznościowymi,
c) Upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy potrzebują dostępu do danych w celu realizacji celów serwisu.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas tylko przez okres niezbędny do realizacji określonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (np. dotyczącymi rachunkowości). Jeśli chodzi o pliki cookie, okresy przetwarzania danych są przedstawione w tabeli dotyczącej plików cookie.
VI. Informacje w formularzach
Nasz serwis zbiera informacje, które podajesz dobrowolnie (włączając w to dane osobowe, jeśli zostaną podane). Możemy zapisać informacje o parametrach Twojego połączenia, takie jak czas połączenia i adres IP. W niektórych przypadkach, w celu ułatwienia powiązania danych z formularza z adresem e-mail użytkownika, który go wypełnia, możemy zapisać odpowiednie informacje. W takim przypadku adres e-mail użytkownika może pojawić się w adresie URL strony zawierającej formularz. Dane podane w formularzach są przetwarzane zgodnie z funkcją danego formularza, np. w celu obsługi zgłoszenia serwisowego, kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdy formularz jest odpowiednio opisany, aby jasno informować, do czego służy.
VII. Dzienniki Administratora (logi systemowe)
Aby zarządzać naszym serwisem, możemy zapisywać informacje dotyczące zachowania użytkowników. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
VIII. Informacja o plikach cookies
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z naszego serwisu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Operator Serwisu oraz zaufani partnerzy są odpowiedzialni za umieszczanie plików cookies na urządzeniu użytkownika i uzyskiwanie do nich dostępu.
Lista plików cookies:
Plik |
Opis |
Czas |
Typ |
_ga_* |
Google Analytics ustawia ten plik cookie w celu przechowywania i liczenia odsłon. |
1 rok 1 miesiąc 4 dni |
Analityczne |
_ga |
Google Analytics ustawia ten plik cookie w celu obliczania danych odwiedzających, sesji i kampanii oraz śledzenia korzystania z witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych odwiedzających. |
1 rok 1 miesiąc 4 dni |
Analityczne |
wpEmojiSettingsSupports |
WordPress ustawia ten plik cookie, gdy użytkownik wchodzi w interakcję z emoji na stronie WordPress. Pomaga on określić, czy przeglądarka użytkownika może prawidłowo wyświetlać emoji. |
sesyjne |
Wymagane |
Pliki cookies są wykorzystywane w następujących celach:
a) Utrzymywanie sesji użytkownika w serwisie (po zalogowaniu), dzięki czemu użytkownik nie musi ponownie wpisywać loginu i hasła na każdej podstronie.
W naszym serwisie używamy dwóch podstawowych rodzajów plików cookies:
b) „sesyjne” (session cookies). Pliki „sesyjne” są tymczasowe i przechowywane w urządzeniu użytkownika do momentu wylogowania się, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
c) „stałe” (persistent cookies). Pliki „stałe” przechowywane są w urządzeniu użytkownika przez określony czas lub do momentu ich usunięcia przez użytkownika.
Przeglądarka internetowa zwykle domyślnie zezwala na przechowywanie plików cookies w urządzeniu użytkownika. Użytkownicy naszego serwisu mogą zmienić te ustawienia. Przeglądarka internetowa umożliwia również usuwanie plików cookies. Istnieje także możliwość automatycznego blokowania plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w pomocy lub dokumentacji przeglądarki internetowej.
Ograniczenia dotyczące plików cookies mogą wpływać na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach naszego serwisu.
Pliki cookies umieszczone w urządzeniu użytkownika naszego serwisu mogą być wykorzystywane również przez współpracujące z nami podmioty, w szczególności firmy: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA), Inspetlect (z siedzibą w USA), Linkedin Corp. (z siedzibą w USA), Zoho Corp (z siedzibą w Indiach).
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
I. Edge
II. Internet Explorer
III. Chrome
IV. Safari
V. Firefox
VI. Opera
VII. Urządzenia mobilne:
VIII. Android
IX. Safari (iOS)
X. Windows Phone
Obowiązek informacyjny RODO
Szanowni Państwo,
zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 (RODO) przedstawiamy Państwu informacje dotyczące wykorzystania Państwa danych osobowych.
Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma COMPRITAL POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Stanisławowie adres: Stanisławowo 52C , 05-180 Pomiechówek NIP: 5311579594, REGON: 015885120, KRS: 0000222782 (dalej jako Spółka lub Administrator).
Jak się z nami skontaktować w celu uzyskania informacji na temat Państwa danych osobowych?
Z Administratorem można skontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres podany powyżej lub za pomocą poczty e-mail pod adresem: rodo@comprital.pl
Jak dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych?
Zapewniamy wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, p. Karolinę Kubę-Gaździcką z którą można się kontaktować pod adresem rodo@comprital.pl.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych osobowych?
Dane osobowe przetwarzamy w celu:
Obszar |
Cel przetwarzania i podstawa prawna |
Działania w celu zawarcia i realizacji umowy oraz prowadzenie działalności: |
Podanie danych jest wymogiem umownym i/lub warunkiem zawarcia umowy, jest dobrowolne ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Niektóre czynności przetwarzania w ramach realizacji umowy są uregulowane prawnie, ich podanie jest niezbędne w celu realizacji umowy. |
Kontakt i korespondencja, w tym drogą elektroniczną (mailowo i za pomocą formularza kontaktowego na stronie www) |
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi, dostarczenia zamówionych treści lub spełnienia Państwa żądań. W niektórych przypadkach podanie danych może być wymogiem prawnym, np. gdy jesteśmy zobowiązani zweryfikować wnioskodawcę przed udostępnieniem danych. Zgodę można w każdej chwili wycofać zgłaszając wniosek tym samym kanałem komunikacji. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. |
Inne przetwarzanie na podstawie zgody |
W celach każdorazowo określonych w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust.2 lit a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów określonych w treści zgody. Zgodę można w każdej chwili wycofać w sposób określony przez Administratora przy pozyskiwaniu zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. |
Dostarczanie strony internetowej |
W celu technicznego dostarczenia treści, utrzymania i wsparcia technicznego usługi, zapewnienia bezpieczeństwa usługi, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dopasowywania usługi do potrzeb użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania danych na naszej stronie internetowej, w tym polityka ciasteczek, znajdują się w Polityce prywatności. |
Media społecznościowe |
Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wyżej wymienionych celów. Między nami a dostawcami platform społecznościowych w pewnym zakresie dochodzi do tak zwanego współadministrowania. Oznacza to, że wspólnie z dostawcami tych platform odpowiadamy za Twoje dane osobowe i możecie Państwo wykonywać przysługujące Wam prawa wynikające z RODO wobec każdego z administratorów. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania danych w mediach społecznościowych znajdują się w politykach prywatności poszczególnych serwisów: Facebook Zasady ochrony prywatności |
Rekrutacje |
Podanie danych jest dobrowolne, ale w zakresie określonym przepisami niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacjach. |
Inne przetwarzanie na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Administratora |
Państwa dane osobowe są lub mogą być przetwarzane również na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO jeśli przetwarzanie jest niezbędne do następujących celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora:
|
Jakie mają Państwo prawa w stosunku do danych, które Państwa dotyczą, a które przetwarzamy?
Mają Państwo prawo do żądania od Administratora: dostępu do Państwa danych osobowych oraz otrzymania ich kopii; sprostowania (poprawiania) Państwa danych osobowych; usunięcia Państwa danych osobowych w sytuacji gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa; ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych; przenoszenia Państwa danych osobowych; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe na stronie urzędu pod adresem www.uodo.gov.pl) w przypadku gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Mają Państwo również prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Jeżeli wniosą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, Państwa dane osobowe nie będą przez nas przetwarzane w tym celu.
Przyczyną tego sprzeciwu musi być Państwa szczególna sytuacja, stąd przy składaniu wniosku prosimy o wskazanie tej szczególnej sytuacji. Po otrzymaniu sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Państwa dane w celu lub celach, co do których wyrazili Państwo sprzeciw, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów, praw i wolności lub jeśli wykażemy podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
W celu skorzystania z wyżej wymienionych praw należy skontaktować się z Administratorem lub wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych. Dane kontaktowe wskazane są powyżej.
Kto może być odbiorcą Państwa danych osobowych?
Państwa dane osobowe udostępniamy tylko podmiotom, dzięki którym możemy zagwarantować wysoką jakość usługi. Są to przede wszystkim: firmy dostarczające oprogramowanie księgowe i biurowe, firmy świadczące usługi serwisowe lub w zakresie IT, firma świadcząca usługi hostingowe, dostawcy wtyczek na stronę internetową, firmy kurierskie i/lub pocztowe, biuro rachunkowe, bank, firmy świadczące usługi marketingowe. W przypadku wyrażenia stosownej zgody będą to również: Meta Platforms Ireland Limited. Dane przetwarzane są na podstawie umowy z nami i wyłącznie z naszego polecenia. Nie udostępniamy żadnym podmiotom zewnętrznym Państwa danych na użytek własny – jedynie do realizacji określonych powyżej zadań. Wszyscy partnerzy, którzy przetwarzają Państwa dane osobowe zapewniają bezpieczeństwo danych i wypełniają wszystkie obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych. Państwa dane osobowe udostępniamy również uprawnionym pracownikom Spółki, którzy w imieniu Administratora wykonują zadania związane z przetwarzaniem Państwa danych.
Jakie są zasady przekazywania Państwa danych osobowych poza EOG?
Poza przypadkami wyrażenia stosownej zgody, Państwa dane osobowe nie są przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) lub do organizacji międzynarodowych.
W przypadku wyrażenia stosownej zgody dane osobowe mogą być lub będą udostępnione firmie Google Ireland Limited, Meta Platforms Ireland Limited, (Serwisy). Zgodnie z ponadnarodowym charakterem przepływu danych w ramach tych Serwisów dochodzi do transferu Państwa danych poza EOG, w tym do krajów, dla których Komisja Europejska nie stwierdziła odpowiedniego stopnia ochrony.
Ochronę danych w przypadku Meta Platforms Ireland Limited zapewnia stosowny certyfikat, na podstawie którego Komisja Europejska zgodnie z art. 45 RODO stwierdziła, że zapewniają one odpowiedni stopień ochrony. W pozostałych przypadkach ochronę stanowi przede wszystkim zastosowanie Standardowych Klauzul Umownych wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami (m.in. szyfrowanie danych). Więcej informacji na temat przetwarzania danych w tych Serwisach można znaleźć w politykach prywatności Serwisów. Dane są przekazywane wyłącznie na podstawie Państwa wyraźnej zgody.
Polityka prywatności – Prywatność i warunki – Google
Facebook Zasady ochrony prywatności
Instagram Zasady ochrony prywatności
YouTube Prywatność i warunki
Państwa dane osobowe są przetwarzane w ten sposób w celach marketingowych (wykorzystujemy narzędzia marketingowe, platformę YouTube oraz ciasteczka i wtyczki społecznościowe na naszej stronie www) oraz w celu utrzymania komunikacji z klientem (media społecznościowe – Facebook, LinkedIn). Dane są przekazywane wyłącznie na podstawie Państwa wyraźnej zgody.
Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?
Przechowujemy Państwa dane osobowe wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone (np. okres obowiązywania/realizacji umowy) lub przez okres określony prawem. W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody – do momentu jej wycofania. W przypadku przetwarzania w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie – przez 1 rok od zakończenia korespondencji. W pozostałych przypadkach będzie to okres przedawnienia roszczeń lub inne okresy przewidziane prawem.
Monitoring wizyjny
Na terenie budynku, w którym mieszczą się nasze biura prowadzony jest monitoring wideo. Szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są w recepcji budynku.